loading...
فروشگاه علمی و پژوهشی کافی نت پارسا پشتیبانی 24 ساعته
راهنمای سایت

1- با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید آنلاین و یا کارت به کارت بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید.شماره های پشتیبانی09178410293و 09386436076

2 - شما با هر کارت بانکی عضو شتاب و داشتن رمز دوم کارت خود ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانک ملت  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید و در همان جا فایل را دریافت نمائید.البته فایل ها در سریعترین زمان نیز به ایمیل شما ارسال می شود.

3 - درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل 8410293M@GMAIL.COM را بنویسید.

4 - توجه : در پایان خرید یعنی در آخرین مرحله جهت دانلود فایل بر روی گزینه بازگشت به سایت پذیرنده کلیک کنید.

مجید قاسمیان بازدید : 136 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

طرح كسب و كار

(Business plan  )

عنوان طرح :

پانل

نام و نام خانوادگي طراح :

استان / شهرستان :


مقدمه

پانل و تامین نیازهای امروزی بشر:

امروزه تغییر در میزان ساخت و ساز – شرایط بهره برداری – نیاز مشتریان – شرایط بازار رقابتی و فرآورده های رقابتی و فرآورده های نهایی صنعت ساختمان سبب بهره گیری از فناوری های نوین در این صنعت شده است. همین صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد اولیه و کاهش هزینه های اجرایی و مدیریتی به عنوان عواملی موثر گروه های ذینفع را به بهره گیری بیشتر از فناوری نو در صنعت ساختمان تشویق و ترغیب کرده است به طوری که در این راستا بسیاری از کشورهای دیگر مطالعه و تولید محصولات جدید را انجام داده اند.

پانل های پیش ساخته یکی از نتایج تحقیقات نوین در زمینه صنعت ساختمان است. این پانل ها دارای مقاومت خمشی و برشی بالا با وزن بسیار کم هستند و این امر سبب شده تا سازه های تولیدی توسط آنها سبک و مقاوم در برابر زلزله باشند.

مشخصات کلی پانل های پیش ساخته:

پانل به عنوان المان دیوار و سقف ساختمان به کار می رود. طول عرضی پانل ها 12 سانتیمتر می باشد و بسته به کاربرد های متفاوت طول و ضخامت های مختلف دارند. پانل های دیوار علاوه بر این که جدا کننده فضاهای معماری هستند نقش دیوار باربر قائم و دیوار برشی در برابر بارهای جانبی را هم ایفا می کنند. بنابر این در این گونه سازه ها اسکلت فلزی یا بتنی وجود ندارد.

نياز روزافزون جامعه امروز به مسكن و تبعات ناشي ازآن تعبيري گسترده و عزم ملي را در جهت توليد سريع و ارزان و فني مسكن مي طلبد. در حال حاضر روش سنتي توليد مسكن به هيچ روي جوابگوي نياز اين بخش خصوصاً در شهرهاي بزرگ نمي باشد، ضمن آنكه در بسياري از اين موارد حداقل اصول معماري ،شهرسازي ، تأسيساتي و حتي سازه اي رعايت نمي شود ، لذا رعايت ضوابط فني و سرعت اجرايي در كنار صرفه اقتصادي استفاده از روشهاي جديد ساخت وساز مسكن را ضروري كرده است، روشهاي پيش ساخته و نيمه پيش ساخته اگر از انعطاف كافي در برابر معماري و تأسيسات برخوردار باشد به دليل توليد صنعتي، كيفيت اجرا و سازه بنا در حد متناسب حفظ مي شود .

در همین راستا، بيش از 40 سال است كه استفاده از پانل‌هاي سه بعدي در كشورهاي صنعتي متداول گرديده است. استفاده از اين گونه پانل‌ها در دهه 50 در ايران نيز مطرح گرديد كه به دلایلی تا اواسط دهه 70 پيشرفت زيادی نداشته است. اما سال های اخیر،با انتشار دو جلد دفترچه راهنما توسط سازمان محترم زمين و مسكن‌  در سال‌هاي 80 و 1381 و دستورالعمل طراحی،ساخت و اجرای سیستم پانل سبک پیش ساخته سه بعدی در نشریه 385توسط معاونت محترم امور فنی دفتر ریاست جمهوری در سال 1386  این مصالح نوین ساختمانی مورد توجه روز افزون دست اندر کاران صنعت ساختمان قرار گرفته است. پانل سه بعدي اپكو يكي از چند روش متداول و مجاز پيش ساخته سازه اي در كشور است كه در دو تيپ سقفي و ديواري، با قابليت اجرا به صورت عضو باربر و غير باربر (پارتيشن )، توليد مي گردد. هم اينك در بسياري از پروژه هاي ساختماني در سراسر كشور استفاده از پانل هاي سه بعدي  اپكو به دليل سبكي ، عايق بندي مناسب صوتي و حرارتي، سرعت اجرا، سهولت نصب و بالاخره عملكرد مناسب لرزه اي كاربرد عمومي يافته است .

اين روش به دليل عدم نياز به قالب بندي و استفاده از شبكه آرماتور پيش آماده شده و از نظر زمان اجراي پروژه و همچنين پيش ساخته بودن قطعات از جهات اقتصادي بسيار مقرون به صرفه مي باشد. مزيت اين توليدات نسبت به محصولات مشابه بهره مندي از سيستم تمام اتوماتيك از مرحله توليد فوم تا پانل سه بعدي با كيفيت بسيار  بالا،‌ جوشكاري اتوماتيك واستاندارد مفصل ها مي باشد.

پانل سه بعدی یک پانل پیش ساخته است متشکل از یک هسته عایق پلی استایرن قرار گرفته بین دو شبکه ساخته شده از مفتولها و اعضای خرپایی قطری که دو شبکه فلزی را بطور مناسبی به هم متصل کرده و باعث ایجاد مقاومتی خاص در آن میشود. این شبکه و لایه آن مجموعاً پانل نامیده میشود و جایگزین بسیار مناسب برای دیوارها و تیغه های آجری و سفالی میباشد که ساختمان حاصله دارای مزایای بسیاریست که پاره ایی از آنها بدین شرح است :

1.                       کاهش وزن آهن و بتن مصرفی

2.                       حذف اجرای کچ و خاک

3.                       افزایش سطح زیر بنای مفید

4.                       تقلیل زمان اجرا به میزان 50 درصد

5.                   کاهش وزن دیوارهای جانبی و سقف به میزان 100 کیلوگرم در هر مترمربع

6.                       مقاومت در برابر باد و زلزله

7.                       صرفه جویی انرژی گرمایی و سرمایی

8.                       عایق رطوبت و صوت

9.                       غیر قابل نفوذ و زندگی برای حشرات موذی

10.                 نصب آسان

11.                 غیر قابل اشتغال بودن و...

 

 


  

نوع فایل:ورد قابل ویرایش-تعداد صفحه/:18-پشتیبانی 24 ساعته در صورت هر گونه مشکل دانلود و خرید به صورت آنلاین و کارت به کارت

2000 تومان


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 446
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 1,780
  • بازدید سال : 18,178
  • بازدید کلی : 231,572
  • بانک مقالات فرهنگیان